Torrt löshår??

Har första gången i mitt liv satt i löshår! Känns fantastiskt att ha långt hår, dock så känns mitt hår väldigt torrt och risigt? Använder schampo/balsam för färgat hår och hårinpackning efter dusch mm men håret känns endå riktigt torrt och tråkigt! Har idag haft håret i en vecka... menar hallå bör ju hålla sig frärst längre än så?
Mitt clips från Rapunzel har jag haft sjukt länge, det plattas/lockas med och utan värmeskydd jag har inte tagit hand om det bra! Och det är tusen gånger mjukare och frärsare. Det kostar 700kr!
Blir att fara in till salongen imorgon och prata ang detta! Något får dom göra åt detta, de säger att det ska hålla upp till 3 månader eller mer men hur är det möjligt om det är risigt efter 1 vecka? Känner mig lurad på pengar :(
 
Se så torrt och risigt det ser ut :( 
 
 
 
 

Kommentera här: